Natūrali kosmetika

Noriu pasigirti  išbandyta kosmetika


Labai norėjau išgirto kremo su placenta, tačiau kaina tikrai kandžiojasi ir tai įkandama tik pasiturinčioms moterims. Teko ieškoti pigesnio varianto. "KVAPŲ NAMUS" pirmą kartą aptikau internete ieškodama ekologiškos kosmetikos. Tačiau tie aliejukai, hidrolatai tikrai įspūdžio nepadarė. Na kaip gi čia purkši, po to tepliosi aliejumi veidą - baikit, tai tikrai ne man. Įsitikinimai privedė prie kremo, kurį nusipirkau internetu iš šios internetinės svetainės. Pirkau CATTIER gaminius: dieninį, naktinį bei paakių kremą. Sumokėjau apie 170 lt. Nieko blogo negaliu pasakyti dėl poveikio veidui. Ir toliau būčiau naudojusi...kol vieną dieną toks draugas sako " Na ir kas, kad rašo EKO..bet parobenų visvien rasi ir velniai žino ko dar neužrašo į esamą sudėtį." (Jis prekiauja kosmetika)
Tai aš net susierzinau :)
Po keletos savaičių į rankas pakliuvo toks žurnalas su natūralia kosmetika. Perskaičiau - susidomėjau - pradėjau labiau domėtis :) Man buvo naujiena, kad kremas yra tepamas tik ant drėgnos odos!
Kremai buvo besibaigę, tad sakau " Ai - pabandysiu!". Kaip tik lėkiau į Vilnių, buvo žiema, šalta ir nebuvo tiek to laiko, kad galėtum slampinėti po parduotuvę. Užbėgau, pasakiau, kad mano oda linkusi blizgėti, vietomis sausa ir t.t. Tai pardavėja nieko neklaususi padavė Hamamelių vandenį ir Arganų aliejų - sako "Pirmam kartui tiks, jei oda ne alergiška ir jei patiks, tai pabaigus galėsite pabandyti su kvapais "...Vyras lauke kalbėjo telefonu, tai aš dar prigriebiau Stabiųjų Sviestmedžių Aliejų rankytėms, lupytėms...kas svarbiausia tiks ir mano dukrytei....ir Monoi De Tahiti A.O. Gardenijų kvapo - plaukų galiukams - Man patinka, kad jo paėmus jis iškart pradeda tirpti ir labai skaniai kvepia. Šių visų priemonių tikrai reikia mažais kiekiais ir kainos TIKRAI nesikandžioja.
Aš kai tepu visą veidą ir kaklą, tai mano odai reikia keturių lašiukų aliejaus. Pirmojo užteko 3 mėnesius. Antrąjį pirkau kvepiantį - Jazminų Eliksyrą, o vandenį -  Malikų (taip pat kvepiantis).
Oda tapo skaistesnė, nėra sausų plėmų, oda neblizga (na pastovėjus saulėje 30min. tikrai sublizgėčiau :) ) Poros T taške susitraukia po kiekvieno panaudojimo.
Mano ieškojimai ekologiškoje kosmetikoje tikrai nesibaigė - išbandžiau BEMA HAIR šampūną nuo plaukų slinkimo.


Po gimdymo VISKĄ išbandžiau...nes mečiau plaukus kaip katė pavasarį :)
Išbandžiau FITOVAL visą seriją (3 mėnėsių kursą)..labai rekomenduojamą SELECTIVE professionale serumą, šampūnus: PALNTUR, SEBAMED, ALPECIN ir t.t. Niekas taip nepadėjo kaip BEMA HAIR šampūnas nuo plaukų slinkimo. Dar tikrai pabandysiu losjoną nuo plaukų slinkimo bei balzamą iš tos pačios serijos. Kas neturit problemų dėl plaukų slinkimo, tai ras šampūnų riebiems plaukams, dažnam plovimui, nuo pleiskanų.
Dar prisipažinsiu - plius naudoju homeopatinį preparatą - čiulpiamus žirnelius nuo plaukų slinkimo, manau ir tai davė savų pliusų. Juos pirkau "UAB DIDŽIOJI VAISTINĖ" - tai vaistinė prekiaujanti tik homeopatiniais vaistais. Sumokėjau tik 5,50 lt. Tris kartus per dieną, 30min.  prieš valgį sučiulpti po 9 žirniukus.

       Tikrai rekomenduoju, nes pati išbandžiau!

1 comment :

Laura said...

Na man tai padėjo štai šis natūralus sviestukas - http://kosmetikosguru.lt/Taukmedzio-naturalus-sviestas-veidui-kunui-ir-plaukams-su-E-vitaminu, :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...