Valgykite mėnulio ritmu

Šiandien perskaičiau straipsnį " VALGYKITE MĖNULIO RITMU". O jį radau plėšdama kasdieninį lapelį nuo sieninio kalendoriaus. Esu girdėjusi apie mėnulio dietą. Na aš ne iš tų, kur bandau dietas, tačiau prisižiūrėti su metais kiekvienam reikia. Prisipažinsiu nustebau perskaičius - taip viskas sutampa! Tad pasidalinsiu ir su jumis ;)

  • Esant jaunam mėnuliui, organizmas eikvoja sukauptus resursus. Vartokite daugiau skysčių  ( nemažiau kaip 2,5 litro vandens per dieną), nes greičiau valosi organizmas. Tinka žalioji nesaldinta arbata, natūralios vandeniu skiestos sultys, negazuotas mineralinis vanduo. Kad nestigtų energijos, rytais valgykite angliavandenių turinčio maisto, o vakare baltymingo. Šiomis dienomis virškinimas sulėtėjęs, tad gali sutrikti skrandžio veikla - neskaitykite valgydami bei atsisakykite sunkiai virškinamo maisto.
  • Per priešpilnį didėja apetitas. Alkį sutramdykite valgydami po mažiau , bet dažniau ( 4-5 kartus per dieną). Nors per priešpilnį organizmas viską greičiau pasisavina , bet taip pat linkęs kaupti.. Nepiktnaudžiaukite skanėstais, atsisakykite druskos. Ji sulaiko organizme vandenį, todėl paakiuose gali atsirasti patinimų. Rinkitės baltyminį maistą, nes jis spartina riebalų deginimą ir padeda formuotis raumenims. Priešpilnis - tinkamas metas iškrovos dienai, gerkite skysčių , vakarieniaukite ankščiau nei visada. 
  • Pilnatis. Organizmas kaupia riebalus. Jaučiamas sotumas, net ir nuo mažų maisto porcijų. Ribokite riebalų, saldumynų, druskos kiekį. Mažinkite maisto kolorijų kiekį. Galima pabadauti ar pakeisti maisto racioną. Per pilnatį veiksmingiausia - angliavandenių dieta (daržovių, kruopų): skatina išsiskirti geros nuotaikos hormonus ir slopina padidėjusį jautrumą.
  • Per delčią medžiagų apykaita yra sparčiausia, mažiau kamuoja alkis ir greičiau tirpsta lašinukai. Tai tinkamiausias metas valyti organizmą. Sykį per savaitę maitinkitės taip: kasdien gurkšnokite po du tris puodelius žaliosios nesaldintos arbatos, pagardintos cinamonu ir gvazdikėliais (geriausiai 15-19 valadomis). Vartokite daug skaidulų turinčio maisto: daržovių, neskaldytų grūdų, ypač tinka rudieji ryžiai. Šiuo metu visos dietos  veiks efektyviau, galite išbandyti keletą ir išsirinkti sau tinkamiausią pagal norimą gauti rezultatą.

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...