• Meniu
  • Kategorijos
  • Ventspilis / Latvija

Taip jau išėjo, kad tik dabar "postinu" įrašą apie trumpą šeimos kelionę į Ventspilį... Iš tikro mes planavome ilgąjį vasaros savaitgalį praleisti Lietuvos pajūryje, bet paskutinę dieną apsigalvojome ir kelionės maršrutą pakeitėme link Latvijos.

Mūsų kelionė truko keturias dienas, vykome visa šeima....ir žinot ką? Ekspromtai visada išeina į gerą. Na toks tas ir ekspromtas, nes kelionei ruošiamės...tik pakeitėm kurortą :)
    Lietuvos pajūris jau niekuom nestebina, o vat Latvijos Ventspilis TIKRAI nustebino.
    Visų pirma - švara. Visur taip viskas išpuoselėta, prižiūrėta, apgalvota. Paplūdimyje įvairiausių sūpuoklių, karstyklių, suolų pailsėti. Nė šiukšlelės nerasi. Kas šimtas metrų šiukšlių dėžės sustatytos. Ir be abejonės visiems prieinami lauko wc...

Vykome su autobusiuku. Pasikrovėme nuosavus dviračius, palapinę ir visą amuniciją gyventi gamtos pušyne. Apsistojome pajūrio kempinge. Gal kam ir keistai nuskambės, bet visus metus planavau miegoti šias mini atostogas be patogumų  :) Paplūdimys visai šalia, aplink žaidimų aikštelės vaikams. Kempingo viduje vietinė kavinukė, virtuvė, wc, dušai, galima kepsninių, dviračių nuoma. Pavėsinės, estrada, wifi (būstinėje) Aplink švara ir ramybė. Beje, nakvynės vietą galima pasirinkti ir patiems, kur tik patogu, mat jos sužymėtos. Šalia kempingo traukinių muziejus ir po atviru dangumi, inkarų ekspozicijos.
    Uostamiestis garsėja karvių paradu. Ventspilio gatvėse, skveruose ir parkuose yra įsikūrusios 24 karvutės, kurias galima lengvai rasti spec. bukleto/žemėlapio pagalba (jie nemokamai dalinami kiekviename informacijos centre). Ką mes ir padarėme. Toks buvo vienas iš mūsų tikslų. Šokome ant dviračių ir pradėjome "gaudynes". Beje suradome VISAS...

Ventspilio infrastruktūra itin apgalvota. Puikūs dviračių takai, parkai, didelis dėmesys vaikams. Kiekvienas uostamečio kampas išvystytas. Važiuojant net gyvenamuoju rajonu, toliau nuo centro - niekas nesikeičia, visur švara ir ramybė.

Kaip ir pajūryje, oro buvo ir lietingo. Tačiau trumpam. Palašnojo, žiūrėk po keletos valandų ir vėl saulėta. Na o į pavakarę teko ir šilčiau apsirengti.

Kaip gi uostamiestyje nepapalaukiojus laivu. Bilietai tikrai pigūs (1,40 eur.) ir plaukia (jei neklystu) kas valandą.

Kai praalkdavome, grįždavome netoli į vietinę kavinukę "Jūras brize". Ten visada pilna žmonių. Savaime suprantama, nes maistas labai skanus ir nebrangus. Kavinių šiaip nemažai, tačiau jose liaudies vos keleta. Nepalyginsi su "Jūras brize", kur staliuko tekdavo ir palaukti...

Senamiestis pilnas gražios architektūros statinių.

Ventspilyje viskas ranka pasiekiama. Nereikia minti dviračio pusė dienos, kad pasiektum kitą miesto galą. O su automobiliu blaškytis būtų visiškai neįdomu, nes ne į visus skersgatvius įvažiuosi ar privažiuosi kokį tai lankomą objektą.
    O parkų gražumas! Labai labai...vaikams čia rojus. Jų apstu. Vyrauja skirtinga tematika ir vienas už kitą gražesnis...

Važiuojant link mėlynojo molo užsukome į firminę žuvies konservų fabriko parduotuvytę (tiksliau kioskelį). Parsivežėme keletą maistingų suvenyrų :)  - skonis nepakartojamas!

Vėliau pakilome į apžvalgos bokštą pasigrožėti pajūriu ir pasivaikščiojome molo keliu link švyturio.

Ne paslaptis, kad dar vienas iš tikslų buvo paminėti savo 31-ą gimtadienį. Visi drauge pagriebėme užkandos, šampano butelaitį ir saulei besileidžiant įkišome kojas į paplūdimio smėlį. Jausmas nepakartojamas. Džiaugiuosi, kad gimiau vasarą...

Ventspilis - vertas dėmesio uostamiestis. Siūlau aplankyti, tikrai nesigailėsit...ir BŪTINAI su vaikais.

Mano mažoji po tiek įspūdžių išmoko Ventspilio pavadinimą mintinai ir mielu noru grįžtu antrą kart :)
    Į šį kurortą galima užsukti ne tik vasarą. Pramogos veikai ir žiemos sezonu.

Savo kelionę baigėme Jurmalos vandens pramogų parke.
    Beje į Jurmalą įvažiavimas mokamas.

Daugiau foto iš mano kelionės ir kasdienybės galite rasti instagram'oje

xoxo Akvilė

Senamiestis pilnas gražios architektūros statinių.

Į šį kurortą galima užsukti ne tik vasarą. Pramogos veikai ir žiemos sezonu.

Savo kelionę baigėme Jurmalos vandens pramogų parke.
    Beje į Jurmalą įvažiavimas mokamas.