• Meniu
  • Kategorijos
  • Rimini, Italija

Kiekvienais metais, aš klausiu Kotrynos, kur, su kuo ir kaip ji nori sutikti savo gimtadienį. Ji ta, kuri nemėgsta pompastikos, Elzų, Makvynų ir vaikų žaidimo kambarių. Su pasirinkimais, ji turi stiprią nuomonę. Ji labiau renkasi tai, kas įtrauktų ir sudomintų visus jai artimus žmones. Tie pasirinkimai man yra labai prie širdies. Tuomet gimtadieniai būna ne tik vaikų šventė, o visos šeimos. Metai po metų, tai darosi šeimos tradicija. Žinau, kad, tai laikina. Pauglystė ne už kalnų, o draugai bus artimesni už tėvus. Tad tokiems reikalams stengiuosi aukotis ir skirti visą savo dėmesį. Juk gimtadienis vieną kartą metuose! Šiais metais jos noras buvo itin paprastas - kartu su šeima, visi trys. Slenkant paskutiniam žiemos mėnesiui, užsakiau bilietus į kurortinį Italijos miestą Rimini (ri:mini). Nemeluosiu, kad ir man norėjosi pabėgti nuo rutinos ir savaitę atsiriboti nuo kasdienybės. Trumpas galvos pravėdinimas Italijos vėjeliu, manau, visiems trims buvo tik į naudą.
    Kalbama, kad Rimini - didžiausias paplūdimių kurortas Europoje. Šis yra Italijos Emilia-Romagna regione. Kurortas driekiasi 15 km. su balto smėlio ir seklios Adrijos jūros pakrante. Pležai turi vaikų aikšteles, draugiški gyvūnams, didelė gausa restoranų, barų, naktinių klubų, pramogų parkų ir t.t.. Žodžiu visiems visko yra - tik rinkis.  Artėjant numatytai skrydžio dienai, vis dar neturėjome, kur apsistoti. Tiksliau nesukome dėl to sau galvos. Sakėm sėsim visi kartu ir nutarsim vos ne paskutinę dieną. Iki tol domėjomės kainomis, žiūrinėjome, lyginome. Rimini viešbučių gausa net nustebino. Vienas už kitą geresni. Žinoma yra ir pavienių kambarių, kaip ir Airbnb siūlomų apartamentų. Mūsų tikslas buvo: su virtuvėle, šalia paplūdimio, siūlomais nemokamais dviračiais, vaizdu į jūrą ir žinoma adekvačia kaina. Likus vos keletai dienų galiausiai radome, ko norėjome (ir dar daugiau). Užsakėme viešbutį Riccione miestelyje. Jis visai šalia Rimini ir netoli oro uosto 👍
    Išvykstant Lietuvoje buvo +20, o Italija mus pasitiko su lietumi, kaip iš kibiro, ir tik + 17 šiluma. Cha cha cha 😀 Vieniems buvo graudu, kiti optimistiškai juokėsi, treti skundėsi giminaičiams telefonu.  Nors jis buvo laikinas, bet niekur nedingsi, kažkaip teko nusigauti iki viešbučio 😅 Tą patį vakarą dar vykome apsipirkti ir pasivaikščioti paplūdimiu.
    Pirmomis dienomis kartas nuo karto rytais pajūriškai palydavo, bet eigoje vis darėsi šilčiau ir šilčiau. Mūsų šeimai reikia veiksmo ir susipažinti su aplinka patiems savarankiškai. Tad nieko nelaukę leidomės į pažintį su Rimini miestu. Paplūdimiu nuėjome daugiau nei 20 km., o specialiais dviračių takais numynėme virš 40 km. (per visas atostogas). Stebiuosi pati, bet ko nepadarysi atostogų metu.
    Savarankiškai tyrnėjome miestą, bet taip pat nevengėme paklausti ir viešbučio personalo (sutikome ten 13 metų gyvenančią ukrainietę), kur jie patys rekomenduotų nueiti papietauti vietinių pamėgtose vietose, ne kurortiškomis kainomis apsipirkti, ką tikrai verta pamatyti ir t.t.
    Kaip aš džiaugiausi, kad kurortas dar nealsavo sezono ritmu, nes žmonių ten susirenka ohoho! (Ypatingai, kai prasideda vaikų vasaros atostogos) Kuo arčiau miesto centro, tuo daugiau liaudies. Aš jau tuomet stebėjausi, kaip čia mes prasibrausime pro šitiek žmonių senamiestyje (tai kas būna sezono metu?) ir dar tokiu karštu oru. Vyras sakė, kad man taip atrodo, nes labai siauros gatvelės 😀 Žodžiu atmynus su dviračiais iki senamiesčio, nusprendėme prasivaikščioti.
    Senamiestis sužavėjo Senovės Romos architektūra. Pirmiausia mus pasitiko išlikusi seniausia (27 m. pr. m. e.) romėniška Augusto arka, kuri simbolizavo kelių sankirtą (kelias per Flaminijų, nuo Romos iki Milano). Ant arkos akivaizdžiai matosi, vis dar išlikę,  keturi Romėnų dievai: Jupiteris, Apolonas, Neptūras ir Roma. Iškaltas užrašas simbolizuoja, kad arka dedikuojama imperatoriui Augustui. Senamiestyje yra Malastiano (kitur rašoma Malatesto) katedra (neužbaigti statybos elementai) , miesto muziejus, Kavūro aikštė, vis dar veikiantis Pigna fontanas, Amintore Galli teatras, Trijų Kankinių aikštė (ovalo formos). Kur tik eitum, visur lydėjo kerinti Romėniška architektūra.

Dienomis čia būna įvairiausių turgų, groja gatvės muzikantai, vyksta ekskursijos ir renginiai.  Pačioje Kavūro aikštėje ragavome rankomis gamintų ledų. Porcija 2, 80 eur., tačiau ledus gamina tau palei nosį. Pasirinkimo gausa, šviežūs vaisiai ir kokybė - sužavėjo. Ką kalbėti apie skonį! Skaniausi ledai, kokius tik esu valgiusi. Apskritai kalbant apie maistą Italijoje: pasta, jūros gėrybės, konditerija, piadina, pica, lazanija ir jų vynas - turi būti must try sąrašiuke.
    Galiausiai priėjome patį populiariausią architektūrinį Rimini objektą - Tiberijaus tiltą. Kas keisčiausia, kad šis tiltas pilnumoje eksplotuojamas. Juo vis dar rieda automobiliai, kuo tikrai sunku patikėti. Pradėtas statyti Augusto valdymo laikotarpiu, o užbaigtas Tiberijaus (ne itin geros reputacijos valdytojas). Tiltas susideda iš penkių arkų. Pats tiltas nėra didelis, ilgis beveik 63 m., o plotis - 8,6 m. Prie pat šio tilto yra polsiui įrengtos vietos (pakopos), didelis plotas vejos, tad užkąsti ir pasimėgauti gėrimais gali visi.
    Keletą dienų relaksavome paplūdimyje: kaitinomės saulėje, maudėmės jūroje, statėme smėlio pilis. Pležai platūs, švarūs ir prižiūrimi. Visi Rimini ir Riccione paplūdimiai yra privatūs. Tad jei nori gulto ar skėčio nuo saulės - teks mokėti (vienos dienos kaina: 2 gultai ir 1 skėtis - 10 eur.) Patogu ir tai, jog išlipęs iš vandens gali nusiprausti po lauko dušu ar nueiti į WC. Neišėjus iš paplūdimio gali mėgautis saule ir tuo pačiu prižiūrėti šėlstančius vaikus žaidimų aikštelėje ar baseine. Papietauti taip pat, mat kavinių čia didžiulis pasirinkimas. Gyvūnai irgi wellcome. Geras, ne?💪
    Taip pat verta aplankyti prieplauką. Iki ten dviračių taku (visai palei paplūdimį) labai lengva nusigauti.
    Vieną iš atostogos dienų pažindinomės su Riccione miesteliu. Jo centre yra mėlynoji alėja, kuri primena Palangos Basanavičiaus gatvę 😀, pilną kavinių ir parduotuvių su garsiai skambančia muzika.
    Visai šalia šio kurorto yra nykštukinė valstybė San Marinas. Mažiau nei valanda kelio autobusu ir tu jau vaikštai po seniausią Europoje šalį. Ten praleidome gerą pusdienį ir parsivežėme tik pačius geriausius įspūdžius. Apie ją rašysiu atskirame įraše. Stay tuned!

§Taip pat viešbutyje mėgavomės siūlomais SPA malonumais. Jei tik būdavome pavargę, užsisakydavome kompleksą valandai laiko ir niekeno netrukdomi relaksuodavome pirtyse ir sukūrinėje vonioje. Yra ir sporto kambarys, lauko baseinas. Kambarinės kambarius tvarko, kas tris, keturias dienas (pasirinktinai). Viešbutyje yra ir maitinimo įstaiga su unikaliu interjeru. Pusryčiai vienam asmeniui kainuoja 6 eur. Šį viešbutį aš rekomenduočiau tikrai.
    Buvo ir negalavimų, ir nuotykių. Nors paskutinę dieną namų jausmas pradėjo imti viršų, tačiau šias atostogas aš užskaitau 👍 Gaila, kad jos buvo per trumpos! 😀

Pastebėjimas:
    Ne sezono metu kainos yra šiek tiek žemesnės. Viešbučių pasirinkimas didesnis. Tačiau, kai kurie objektai (akvaparkai, lauko baseinai) yra atidaromi tik nuo gegužės pabaigos arba birželio 1 dienos. Jei norite ramesnių paplūdimių - rinkitės Rimini pakraštį, arba Riccione miestelį. Taip pat atkreipkite dėmesį į viešbučių įvertinimus (reitingus), bei siūlomus papildomus dalykus (baseiną, dviračius, draugiški gyvūnams ir t.t.) Jei nenorite išlaidauti, tai keturių asmenų šeimai, kambarys parai turėtų neviršyti 50 eur.